mhm

Kom just hem. Loggar in på Facebook. Ser bilder som togs igår.
Fyfan.
De mest groteska bilder som jag nånsin vart med på.
Dessutom trodde jag inte igår att jag va så full.
Jag va full.
Ser jag.
Och kommer ihåg.
Men inte lika full som pojken min! Haha. Herregud.
Bakis idag. Japp. Men han slår allt.

Men kul hade vi iaf!
Och det är väl nästan huvudsaken iaf ;)
Nu ska jag snart iväg och handla me Pappi och hämta lillsyrran.


Förfesten


David va snygg..


.. Och väldigt full. ;)


Robin och killarna spelade :)


Jao. När David druckit några cider, några glas vin o några shots, lämnade han mig. Haha.
Men Niklas och Daniel va där så jag satt o pratade med dom istället.
Det diskuteras tjocka tjejer, smala tjejer, för långa fikor, smygreklam på filmer, hur full David va. osv osv.
Sen säger Daniel; "din kille sitter o pratar kuk."
.....
Ja. Då hör jag David och några andra prata om va dom gör i duschen och storlek på kukar.
Trevligt.
Jag säger till honom att nu får han nog lugna sig lite.
"Det är lugnt älsklingen! Jag är inte full, jag är bara glaad, jag har kuul!"
Han vänder sig till Daniel och Niklas ; "Jag är jääävligt full."

Ja. Va ska man säga. ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0