jesus barn

Först, vill jag faktiskt säga att ni som e länkade i min länkrad här till vänster, sen byter bloggadress; -
Ni e lite jobbiga.
Och jag tänker ICKE ändra igen!!!! Sådeså.
(ni som e jobbigast e Pernilla o Kicki ;) )

Så va de avklarat.

Ni som har känt mig lite längre, kommer ni ihåg min period när jag gick runt o snacka om att ja va Jesus's barn?
Eftersom min farmor va Maria osv?

Jag försökte förklara detta för killen igår men han trodde mig inte.
Tillslut va ja slut på motiveringar o bevis..
För jag kommer inte riktigt ihåg alla.
Hjälp mig komma ihåg?

(Nej, jag gick inte bokstavligen ruuunt o snaaacka, för ja vet att vissa blir arga på sånt här ;) men ja sa de till några :) Haha.)

Jaja, ja har faktiskt inte riiktigt tid med detta just nu.
NU - Slänga i sig kaffet sen göra sig iordning!
Godmorgon o härrå!

Kommentarer
Postat av: PernillaPP

I know you want me !

2009-11-05 @ 13:18:16
URL: http://pernillapp.blogg.se/
Postat av: k

hahahah

2009-11-06 @ 12:03:47
URL: http://myrevolver.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0