Halllooo ;)

Nu e vi hemma igen!
Har vart helt jäkla otroligt, jag kan inte förklara eller beskriva alls rättvist.
Madeira Måste upplevas! Inget snack om saken.
Det har hät så mycket och vi har sett såå mycket, så jag kan inte berätta allt.
Jag kortfattar lite nu, sen lägger jag upp bilder.
Jag har inte alls bra bilder eftersom jag tog med mobilen.
Men jag lägger upp några ändå.
Sen lägger jag upp massa masssa mer när jag får från alla andra =)

  • Madeira va såå mycket större och finare än va ja trodde. Detta stället är helt otroligt!
  • Jag blev sjuk på andra dagen, över 39 graders feber och fick ligga hemma ensam i ett och ett halvt dygn. -De va inte alls kul.
  • Sammanlagt fick jag tre bra dagar på ön då jag inte gick runt och mådde skit. Dom tre dagarna va helt fantastiska.
  • Jag fullkomligt älskar min faster, min farbror o mina kusiner. Helt underbara allihop! Kändes som en stor familj direkt :)
  • Vi har ätit som grisar! Haha. Vi bara åt o åt o åt o sen åt lite mer.
  • Vädret va bra bara två dagar. Men det gjorde inget eftersom vi gjorde saker hela tiden,
Så vad har vart bäst med denna resan?
Det absolut bästa har varit att få träffa min släkt. Och få hur min Pappa bott, där han träffade Mamma o så. :)
OCH att se Pappa må så jäkla bra. Han va glad hela tiden och det slår nog nästan allt. :)
_________

PS. GRATTIS till Vronkan som fyllde 18 år i måndags! :D
Hoppas du fick en kanon födelsedag sötan! Puss på dig

Kommentarer
Postat av: Veronica

Taack :D Hoppas ni vill gå med mig ut någon gång :D pusss!

2009-11-27 @ 14:33:27
URL: http://veronicamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0