haha tummen upp

Klockan är 21.20 och här sitter jag och äter en macka. Vitt bröd. Med ost på.
Haha smaaart Elin ;)
Jag har gett upp detta med snygg och sund kropp. :P
Smart bara att göra det nån vecka innan Madeira ;)
Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Så jag låter bli att göra båda.

Jag får skylla mig själv helt enkelt.



Drömkroppen kan jag ju glömma.
Jaaa, jag veeet att dessa bilder är retuscheeradee , Eleeenaaa! ;)
Men alla vet att Jessica Alba e perekt ändå ;)

Varför har jag blivit sån?
Bara ger upp allt när det är dåligt? OCH när det är bra?
Två år sen o jag började gå upp i vikt.
Snart ett år sen och jag träffade pojken, och då blev det ännu värre , PLUS att jag slutade ta hand om mig själv på alla fronter, inte bara äta rätt o röra sig.
Herre gud.
Dumma mig.

Jäjä.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sluuuta, du är smal och jävligt snygg så käft haha

2009-11-06 @ 14:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0