as you wish!

Här försöker man göra er till lags, men ni svarar ju inte ens.
Så då skiter ja i va ni tycker e kul o läsa o se. Mm. Nu fortsätter jag bara me att skriva om mig själv då.
Mm..
Som ni villlll..

Idag är det fredag.
Jag sitter med en halv äcklig kopp kaffe. Samt en filt om axlarna.
När jag har druckit upp kaffet ska jag klä på mig o gå ut o gå.

Igår när jag va ute stannade en gubbe o sa att ja e så duktig som e ute o går.
-Inte många ungdomar som gör de inte!
Dessutom sa han att jag alltid har ett så bra o snabbt tempo.
Mm.. Jag gillade honom. Han va snäll.

Senare ikväll ska jag försöka fjäska in mig hos syrran o hennes pojk. Jag kaanske får leka me dom om ja har tur.
Fast de beror lite på va dom gör me.
Film, e ja på!
De andra dom gör e inte riktigt min grej.. -me dom alltså.

Så de får vi see.

David vill komma hit ikväll. Men de får han inte.
Han fick sin chans igår.
Ja sa att vi skulle kolla på Heroes o ja kunde göra pannkakor till frukost till honom.
Han sa nej.
Han får Inte komma ikväll.
Icke.

Däremot åker ja till honom imorn! Vi ska hyra Transformers 2.
Älskade första filmen o om denna inte e bra vet jag inte va ja tar mig till.


Kommentarer
Postat av: k

hahaha vilket straff

2009-11-29 @ 11:51:15
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0