Wooooosaaaah

Jag försöker ta tre djupa andetag och tänka "det är lungt, jag hinner, det går bra.."
Men det hjälper inte!
Jag är så arg och stressad just nu! Måste åka härifrån om ett par timmar, men vårat jävla vatten e slut!
Vi har inget vatten!
Och alla mina kläder ligger i tvättmaskinen och väntar plus att jag måste ju duscha!
HUR I HELVETE ska jag hinna in till stan och kolla på Malin och Simon på balen?!
VA?!
Allt e elviras fel.....
Och jag måste in till apoteket IDAG.

Jag är så arg , så arg, så arg....
Wooosaaah, tre djupa andetag.........



Uppdatering.
Jag är inte lika arg längre :) Haha. Nej, inget vatten fortfarande.
Men Malin lugnade mig och sa att vi har mer tid på oss ändå. Så nu e jag rätt lugn!

By the way blev min dag bra igår. Hade riktigt kul och känner mig lite smått nykär igen.


"- Va läskigt ställe. Däär inne bor de zombies.
-Nej.
-Där då?
-Nej..
-... Dääär då?
-Nej...
-Meeen... DÄR då?
-Nej....
-Nääheepp..
- ...
- ... DÄR! Bor de zombies!
- Haha NEJ!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0