Suck Suck Suck..

Inte min dag idag, alls.. Bråk, skrik och gråt mitt i natten tar på krafterna..
 Att aldrig ha pengar till nånting heller ändrar en heeel del på humöret.. Att man ser att man går upp mer o mer i vikt för varje jävla dag som går hjälper ju till lite me..
Fan.
Syrran ringde förut, Elena undrade om alla syskonen kunde komma till henne på torsdag och grilla.
Klart som fan man vill de, men kan man? Nä. För det kostar pengar. Vilket jag inte har.
Kan inte ens åka och umgås med syskonen.. :S
Kom på att Pappa e ledig då med, hade tänkt åka med honom in till Erika men de går ju inte längre..
Vet inte hur jag ska ta mig till stan..

Ska iväg om ca. en timma.. Till Trollhättan eller Vänersborg eller va de va.. Med David och Pamela.
Måste försöka rycka upp mig lite..
...... Jävla fan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygging, nu har jag i alla fall köpt tragårn biljetter :D Så vi ska ha kul och glömma alla bekymmer och parta på :D Love u <33

2009-05-19 @ 21:08:40
Postat av: Anonym

2009-05-19 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0