Snabb Romantisk Uppdatering

Morrn morrn!
Jag ska precis gå ut o gå min morgon promenix, men innan ska jag säga några saker bara.
Vi kör i punktform, de ser så sofistikerat ut ;) Haha.
  • Jätte kul med kommentarer hörrni! Man får så mycket större lust till att blogga då, so keep up the good work!
  • Jag har fått fler läsare nu vilket också är jätte roligt. Jag säger inte hur många för det är fortfarande lite pinsamt lite ;) Haha, men Veronica (älsklingens söta lillasyster) blev förvånad iaf när ja sa siffran! Haha ;)
    Och med tanke på hur amatörig min blogg är så e de ju kul :)
    Så kommentera!
    känner att jag gör lite reklam för mig själv här...
  • Angående bildhavet så tänkte jag faktiskt att jag kunde ta de på måndag istället, if u don´t mind.
    För ikväll ska vi ju ut o så kom jag på, så då kan jag ta massa roliga bilder. Så på måndag it is!
  • Igår kom Pernilla och Vickan på besök, de va en trevlig överaskning :D
    Vickan är min lillasyrras kompis , och Pernilla är ju en vän sen nästan rätt långt tillbaka som ni vet.
    Fö söta töser de där.. Dom tycker vi om!
  • Ikväll ska vi ju som sagt ut. Jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig.
    Blir förmodligen jeans, någon ful tröja och klackskor. Aldrig utan mina klackskor ;) haha.
    Först ska vi hem till Pernilla i Herrsta, sen bär de vidare till Uddevalla och trägårn!
    Där även Kickan och Malin kommer att vara :D
    Kickan har jag inte träffat på snart ett halvår! Och Malin träffade jag senast på påsk. Saknar dom båda.
    v

  • Men nu hörrni, nu drar jag ut! Kanske slänger in lite bilder sen iaf, men mer kommer på Måndag som sagt ;)

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

saknar dej med hjärtat <3 ses ikväll !

2009-05-16 @ 11:53:00
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0