Okej..

Jag har tagit mitt förnuft till fånga och slutat sura. (eller egentligen inte, ja e fortfarande sur, men ja har slutat gnälla ;) )
Nu kan jag skriva lite mer. Gick upp halv 7 idag och har vart igån sen dess faktiskt. har sovit hos David sen i.. Va de söndags Tro?
Haha hellelåja, ja har faktiskt ingen aning :) Skit samma! Va har vi gjort då? Nja, inget spec så.. Va i gbg me hans söta mammi och kollade hans rygg.
Och så har vi gjort nyttig glass! De ni.
Eller ja, nyttig o nyttig.. Mindre onyttig iaf ;) Gjord på youghurt, bär och lite fruktsocker endast.
Godare än vanlig glass tillome, om ni frågar mig.

Annars har de inte hänt ngt så tror ja :/ Blir ju jäkla segt utan pengar eller jobb.
Igår va vi ute och skuttade i skogen och bergen. De va kul faktiskt ;D Skulle egentligen gå långpromenad men de blev som de blev och de va roligare.

Fast jag har sett alldeles för många skräckfilmer nu, de här går inte. Nu ska ja berätta tre pinsamma saker.
  • Jag kollar alltid bakom duschdraperiet innan jag går på toaletten eller tar bort sminket etc.
 (För att se så att ingen står där)
  • Det står en porslinsdocka inne i deras badrum som jag inte vågar kolla på. Jag är livrädd för porslinsdockor.
(fråga mig inte varför, de e samma me clowner)
  • Igår när vi gick i skogen (de va ljust, fint och soligt) va ja livrädd om David va mer än 3 meter ifrån mig.
De e sant faktiskt. Haha. Skräckfilmer har förstört mig..

Jao jao. Idag är jag som sagt hemma. Ska ut imorn, sen hem till David igen, sova där till måndag.
På måndag ska jag nämligen till ungdomsmottagningen i Henån. Har bytt.
Varför? Jo de ska ja tala om.
Dom i UA e dumma i huvvet.

japp, de va de.
Skriver mer sen!


David har förövrigt fått en väldigt vacker blåtira. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0