Lite Funderingar Och Uppdateringar

  • Jag saknar Malin något så fruktansvärt mycket!
  • Jag sov med tänd lampa inatt igen... Jobbiiigt.
  • Jag funderar på spraytaning till balen.. Är det något att fundera på tro? Är det värt pengarna?
  • Jag har hittat mina balskor jag vill ha. Och jag får låna av Pappa :)
  • Vet inte när jag ska kunna ta mig till torp och köpa dom, kostar ju 50 spänn me buss :S
  • Imorgon fyller Viran 17 år! Tiden flyger iväg. Min lilla sparv.
  • På Torsdag ska jag på Mary Kay party!
  • På Onsdag åker nog jag och pojken till Överby.
  • Måste hitta en billig söt klänning att ha när mina fjolliga, söta, underabara kompisar tar studenten. Några tips?
  • Den som jag ville ha på Gina va slut. 
  • På Lördag har jag och David 5 månader. Nästan ett halvår nu. Herreguuu.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag saaknar dig också! Mycket mycket!

2009-05-04 @ 19:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0