Kolla Framåt. Titta Raaakt Fram.

Nästa vecka.
4 Juni - Malin, Klara, Pernilla osv. tar studenten! Åka in till UA med Älsklingen och gratta.
Efter det bär det vidare hem till Nissepisse för Klaras studentmiddag :)
Senare framåt kvällen går jag hem till malin och Simon (som nu har egen lägenhet!) . Jag och malin gör oss iordning och förfestar lite smått ;) Sen bär det av till Trägårn där partajande fortsätter! Sover hos Malin och Simon.

5 Juni - Vaknar upp hos Malin o Simon. Lagar en harmonisk frukost och hoppar på dom båda lite så dom vaknar. (helt i rosa pyamas)
Senare bär det av till Smögen där det blir mer partajande! :)
När vi e färdiga med de åker vi tillbaka till Uddevalla och David hämtar mig, och vi åker hem och förmodligen sover.

6 Juni - Förmodligen lite jätte bakis :) Det märker vi. Får se vad som hittas på.

9 Juni - Ett halvår med världens finaste pojke! -Min dvs.
Ujujuj vad tiden går fort när man har roligt :)

Jao. Detta ser jag alltså fram emot. Detta får min negativa inställning över denna helgen att bli lite bättre.



Nuså. Upp me morrhåren! :)
Träffade nyss David, the one and only ♥
Sötungen kom hit med filmer och pussar. Alla va Veronicas skulle jag gissa på faktiskt ;)
- Ja, filmerna alltså. Inte pussarna.
Va 4 tjejfilmer iaf. Så tack Veronica! :D(du kanske inte ens vet om de.. haha)
 Och tack, David såklart.
Älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jippi :D Jag ser fram emot hoppandet i den rosa pjamasen ;) haha

2009-05-29 @ 17:59:38
Postat av: Elin

haha ja me ! ;)

2009-05-29 @ 18:28:40
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Veronica

haha japp han frågade efter tjejiga filmer;) varsågod sötnos:D krya på dig!!

2009-06-01 @ 19:20:18
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: Elin

Veronica - haha ;D Taack gullunge :) ja försöker..

2009-06-01 @ 19:22:37
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0