Innan Bildhavet..

.. Som förövrigt endast blir massa random bilder, för i lördags blev de bara En bild, haha!
Innan detta "bildhav" tänkte jag berätta lite om lördags. -Som blev inte så lyckad som jag hade hoppats.

Började med att det blev strul för hur jag och David skulle komma in till Uddevalla. -Eller snarare NÄR vi kunde komma in.
Men det löste sig, vi åkte någon gång runt 6 tiden, in till stan och lämnade kläder till Robin, sen tilllbaka till Herrsta.
David släppte av mig hos Pernilla, och sen åkte iväg till Makkan istället ;)
Ja, tanken va ju att han skulle va me oss hos Pernilla. Men sen fick han reda på att Makkan hade fest och då ville han såklart dit istället  ;)
Lite tråkigt om jag ska vara heelt ärlig. Men sur eller något blev jag inte. -Vill bara klargöra de ;)

Va jätte kul att få träffa Pernilla och Klara och alla. Gör ju knappt de längre.. :/ De flesta va fulla o goa, förutom jag.
Hade lovat David att vara nykter. Men de va kul ändå.
Runt 8 tog de flesta en buss in till Ua, och David kom och joinade oss ett par minuter innan vi åkte in till stan vi me.

Jag, David och Pernilla kom sist dit och joinade resten av Uddevallas befolkning i kön till Trägårn.
100:- nästan i onödan tycker jag faktiskt.. Inte riktigt värt de.
Gick runt och letade efter Kickan som jag aldrig hittade.
Va så mycket folk att man itne ens kunde röra sig.
Träffade Malin! En av två positiva saker denna kväll.
Gick in skorna, nu kan jag gå i dom ;) Älskar dom.

Blev redigt j*vla förbannad på en... vän? Måste faktiskt skriva av mig om de. Ni förstår inte hur j*vla arg jag blev.
Jag blev inte ledsen eller lite sur, jag blev Förbannad.
Man kan låtsas som att man e jätte bra vänner och allt när man e själva eller pratar. Men när min pojkvän e me, då är man feg något så in i h*lvete. Då kan man inte ens hälsa! Ne. Då bara man kollar lite , sen låtsas som att man inte ser en..
Sen när ens kompis föreslår att dom ska sätta sig brevid mig, nää de vill man inte heller, då viskar man något, kollar lite försiktigt, sen går iväg.

Sen när jag skickar ett lååångt sms och frågar vafan man håller på me, svarar man bara "va?" och låtsas som ingenting.
Nä. Inte acceptabelt enligt mig. Jag är fortfarande förbannad och blir bara mer o mer varje gång jag tänker på de.
Nästa gång ska jag dock inte sitta tyst, då j*vlar säger ja bara. Då ska jag få ut allt jag har tänkt så många gånger men aldrig sagt.
Det kan du lita på...


Så :) Hehe.
Nä men iaf, jag och David drog hem runt 11 halv 12. Åkte hem, gosade med valparna lite sen la oss.
Inte värt 100 spänn.
Men som sagt va, de positiva va iaf att få träffa flickorna och gå in skorna ;) Haha.


Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

flååååt

2009-05-18 @ 13:59:01
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0