Helgens Planer

Först och främst, vara positiv!
Ikväll, Fredag - Ligga i sängen och kolla på film efter film. Som älskling kommer hit med.
Och försöka att iiinte tänka på att jag egentligen skulle vara hemma hos Klara och greja med klänning osv.
Samt försöka att iiiinte tänka på att David är och festar, är full och har roligt och är övertrevlig mot folk. ;) :)
Sen sova.

Imorgon, Lördag - Vila. Va positiv. Försöka att iiiinte tänka på att jag egentligen skulle vara hos Klara, springa runt i balklänning, locka håret osv. sen gå på bal..
Samt att försöka att iiiinte tänka på att David festar ännu en skön sommarkväll och dricker sig full osv. :)
( ni fattar grejen.. )
Kommer inte ha någon film kvar.. Hmm. Robinson kanske?

Söndag - Förhoppningsvis är jag någorlunda frisk då. Ääär jag frisk åker jag till David och lyssnar på hans äventyrliga och rooliga helg.
 ( Eller så ligger jag bara och håller för öronen, de märker vi då. Har inte bestämt mig än.. )

Och så ska försöka att iiiinte tänka på hur roligt alla andra hade på balen föregående kväll.

Positivt va? :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch, det låter inte roligt gumman. Men tänka positivt är bra ;) Tänk på vad kul vi ska ha nästa vecka :D

2009-05-29 @ 16:36:42
Postat av: Elin

Malin - jaa de e de som håller mig vid liv :) haha ;)

saknar dig, hjärtat :)

2009-05-29 @ 17:14:30
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0