P-Piller = Betty Boop

Har vart mycket om och men sen jag började började käka P-piller.
För det första så slipper jag ju bli gravid för stunden - that´s a good thing.
För det andra har jag gått upp i vikt som en jag vet inte vad. - that´s a bad bad baaad thing. Vilket har fått mig att vilja sluta ta dom.
MEN. För det tredje - mina bröst har växt. Mer än vad jag först trodde. - that´s a pretty good thing.

Först tänkte jag, oj.. Ja, okej jag erkänner, de är lite lite större.

Men så igår kväll hittade jag min fina bikini överdel jag köpte i sommras. En brun trekants bikini med fint mönster och pärlor på. Låter fult, men den är faktiskt jätte fin.
Så testade jag den..
Vad förvånad jag blev. Riktigt äckligt va de faktiskt.
Tänk er en sån där ful porrbrud som tar på sig an alldeles för liten bikini med flit. Bara för att se sexig ut.
Ni vet när tyget knappt skymmer brösten? Mm, ungefär så.
Inte vackert. Haha.(fast jag har faktiskit inte hängbröst..) Haha ;)

Så det var faktiskt lite synd i allt det roliga, med tanke på att jag gillade min bikini som jag nu inte kan använda.
Men har beställt 3 nya nu. Om jag går ner i vikt till sommarn, vilket jag jobbar på, kommer jag förhoppningsvis kunna använda dom ;)

Alla från H&M.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du är för rolig ;)Ooh leopard, sexy ^^ haha



Miss U



Men vi får parta loss på fredag ;)



// Malin

2009-03-17 @ 10:52:39
Postat av: Elin

Malin - haha ;) saknar dig me gumman, de blir kul på fredag :)

2009-03-17 @ 13:28:56
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0