Hemmaa

What´s new? Hmm.
I måndags åkte jag till "Däaviid" som pappa har börjat kalla honom. Haha ;) Vi mös bara o slappade. Som vanligt.
Tisdags gick vi upp tidigt och åkte till Stenungsund för att Pamela skulle klippa sig, jag o David gick runt och kollade i affärer.
På massa bebiskläder ;) Finns nästan inget sötare.
Efter några timmar bar det vidare till Kungälv för att röntga Davids rygg. Och mogna som vi är i 19 och 20 års åldern gick vi runt innne på sjukhuset och fjantade oss.

Sen åkte vi hem, käkade kräftor och kollade på en spansk skräckfilm. Svar ja, den va äcklig. Båda flög upp i taket ett par gånger ;)
Efter de vågade jag knappt va själv i en sekund.
När jag tvättade bort sminket va ja så rädd för att blunda länge så ja öppnade ögonen mitt i akten och fick massa tvål i ansiktet så jag började gråta.
Haha. Så kan de gå. Se la vi oss och David fick hålla om mig så hårt att de gjorde ont för att jag inte kunde sova annars.

Inte nyttigt för mig att kolla på skräckfilmer :S

Imorse (klockan 13.15 exakt) vaknade vi, mös lite sen gick vi ut och gick i över en timma. Skönt :)
Sen gick vi in och lagade mat med hans pappa, sen åkte jag hem.
Höhö.
De va de de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0