Tragiskt

Kolla tillbaka ett år. Vart va ni? Med vilka?

Kolla nu. Vart e ni? Med vilka?

Jag fattar inte hur saker o ting kan förändras så snabbt.
Vet heller inte om det är mitt fel eller om det bara va så det skulle va.
Livet.
Vänner kommer och går.
Men allt har förändrats helt på ett år. Vilket nästan skrämmer mig lite.
Jag har förlorat bästa vänner. Personer jag saknar. Saknar gamla tider..
Idag slog det mig även att jag är "den enda kvar"..
Pernilla har flyttat hemifrån. Flyttar från UA i Agusti.
Malin har flyttat hemifrån. Bor med pojkvännen och är förlovad.
Klara flyttade ifrån mig och Bokenäs, till Gbg i Lördags.

Men ja då? Jag sitter hemma 30% - är hos pojken 70%. Söker jobb. Får inget. Kan inte flytta.
Vad hände med mitt liv egentligen?
Är det en sits man har satt sig i själv?
Gick inte ur skolan för att man förlorade den "psykiska kapaciteten" till att klara av de.
Träffade en person som fick mig att må bra och jag lämnade allt för honom?
Eller hur va de? Hur e de?
Eller är detta bara "livets gång"?
Vi växer upp. Nu själva livet börjar? Nu man ska bli självständig?
Skaffa nya vänner, ny bostad, jobb, hela fadderullan?
Gå ur detta "high school liv"?

Fyfan. Faktiskt.
Jag saknar det gamla.

Kommentarer
Postat av: PernillaP

jag flyttar till Linköping, men du har ig alltid hos dig ;)

När du känner för det så är det bara att ta tåget och komma och hälsa på gamla tanten så inte vill detta! :(:(

<333

2009-06-11 @ 11:17:58
URL: http://pernillap.devote.se/
Postat av: Elin

Pernilla - de ska ja bannemig göra! <333

2009-06-11 @ 12:46:25
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag sakanr dig och den gammla tiden! Tänker på sommaren då du nästan bodde hos mig ;) Vi spenderade hela sommaren tillsammans :D Såå roligt va det! Får vi göra om! Måste hitta på massa roliga saker i sommar gumman! Grilla hos mig på landet och bara ha det mysigt!



Jag älskar dig <33

2009-06-11 @ 19:31:17
Postat av: Anonym

Malin - Åååh jag me! Fy va roligt de va! Trots krossade hakor, knän och mosade bröst ;) Haha!

Tycker ja verkligen! Denna sommaren måste bli bäst. De lovar vi vranadra? =)



Jag älskar dig så mkt hjärtat! <3

2009-06-11 @ 21:09:05
Postat av: Malin

Haha aa fast allt det så var det bästa sommaren! Måste bli så i sommar igen :D Lovar <3

2009-06-12 @ 08:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0