Tisdag

Idag har jag vart på möte på AF, sen åkte jag, Viran o Pappa till torp.
Handlade mat och jag köpte 2 BHar och 3 par trosor. Mm, anteckna ;)

Sen har man inte gjort så mycket mer. Har försökt sola lite. Klarade ca. 5 minuter. Haha. Blir så jäkla rastlös!
Elvira den apan blev brun direkt :S Sjuka unge. Jag vill ha hennes tålamod och pigment.

Annars då? Klara hälsar på Bokenäs ikväll! Och jag ska träffa henne imorn kväll :D Får se vad vi hittar på.
Saknar henne som attan, den markattan. (Huhu va rolig ja e........)

Gjort de senaste dagarna? Hmm. Va hemma på midsommar, va rikigt mysigt :)
Dagen efter åkte jag till älsklingen. Vi har inte gjort ngt spec som vanligt ;) Myst.
Vart ute och gått ca en mil kom vi fram till.
Och vart ute och hoppat runt och lekt i bergen och vid havet sent på kvällen. Mysmys bara.

Nu i veckan ska jag bara greja i trädgården är tanken.
På fredag blir det Varberg tydligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0