Jag Ska Sluta..

Tänka på va som va. Vad man hade. Och va mer glad för det jag har nu. Och ta vara på varje dag.

Min pojke är det finaste som finns. Runt 2-3 inatt kunde jag inte sova. Låg vaken med ångest och alldeles för mycket tankar i huvet.
Skickade sms till honom. Han ringde upp direkt och lugnade ner mig, tröstade mig. Han är så jävla fin.
Han finns där precis hela tiden. Vad det än gäller.

Jaojao. Snart kommer storebror och hämtar oss. Ska hem till syrran ju. Underbara syrran.
Alla mina syskon e så speciella ;)
Jag o Viran bråkade igår kväll.

"-Vart e min locktång?
-Jag fixar den..
-Det gör du inte alls. Du har sagt de många gånger nu, du får köpa en ny!
*massa skrik o bråk i några minuter*
......
-Får jag sova hos dig?"

Söta lillasyster ;)

Pernilla och Klara ringde även igår. Underbara flickor de me. ♥

Midsommar? Måste fixa detta nuu!


Nu; Upp med morrhåren och tänka mer positivt. Hälsa på Pappa imorgon :)
Puss sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0