Ja, Jag Skaaa Gå Uut.

Tar en liten paus från denna värmen bara. Åkte hem idag istället.
Pappa ringde igår och sa att han ville jag skulle komma hem o att han saknade mig. (detta händer inte ofta) Så ja va ju tvungen liksom.


Va ju i Varberg i fredags och kollade när scarecrow nation spelade på en krog. Sjukt duktiga va dom! Riktigt grymma faktiskt :)
( Davids brors band, för er som inte vet. )
De va ruuligt ruuligt, kom hem runt 5 igår morse. Åkte hem och sov!

Igår när vi va någorlunda utvilade bestämde vi oss för att gå till Dragsmark och leka vid havet, haha :)
Så de gjorde vi. Undrar hur långt vi gick egentligen.. E en bit iaf.
Så där ute satt vi mestadels av kvällen. Eller jag satt, snarare.
David sprang runt i vattnet o jagade krabbor, haha ;)
Efter några timmar gick vi hem igen. Heeelt slut, trötta, hungriga, varma och allt annat negativt som finns ungefär.
Men när vi kom hem käkade vi tacos och kollade film. Mysmys. Och så va vi nöjda igen! :)

Idag som sagt har jag då kommit hem. Har inte gjort så mycket. Vart ute o gått. Ska ut nu igen.
Sen måste jag bannemig städa mitt rum.
"Daäeviiid" ska komma hit i veckan.
Haha sjukt.. Vi har snart vart tillsammans sju månader o han har aldrig vart här på riktigt. Nog skäms jag lite ;)
Men jäjä. Haha.

Nu ska ja ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0