Ååååhhhh

Vi i familjen skulle ju till Madeira i höst. David skulle även med. Vart jätte förväntansfull och glad över detta. Hade även räknat ut att det kunde nog gå med pengar om man tog en sista minuten..
Nu fick man reda på att det inte kommer gå att ta en sista minuten så.
Så jag kollade billigaste priset. En vecka, flyg tur o retur + hotell - 7000:-
7000 jävla spänn. Och det är för bara flyg o hotell.
-Med andra ord, de blir inget Madeira för mig :( :( Finns ingen chans i världen att jag kan få fram dom pengarna.

Har ett presentkort på resor ( 700:- ) som jag fick av Elena me la familia för ett par år sen.
Det går ut 2010.

Så kom David med idéen; "Men om de verkligen inte går att åka till Madeira, om vi märker då att de e heeelt omöjligt, så kan kanske vi två kan ta en sista minuten nån annanstans, något billigt?"
Jaaa..! Tänkte ja.. Två sekunder efter ångrade jag mig.
Hallå. Madeira. Jag måste ju till Madeira. Har aldrig vart där. Min typ enda släkt bor där. Hela min familj ska dit.
Och jag hade fått såå dåligt samvete om jag åkte nån annanstans.
Men som David säger, 700 spänn i present för ingenting isf, plus jag haaar ju inte råd med Madeira.

Sån jäkla ångest får ja.. Vad gör jag?!




Kommentarer
Postat av: Elena

Vart såg du det priset? Jag tror att vi kan hitta billigare resa

2009-07-01 @ 13:05:01
URL: http://www.elena-justnu.blogspot.com/
Postat av: Elin

Kommer inte ihåg.. :/ satt o kollade på massa olika sidor o de va de billigaste ja hittade av alla ställen :/

2009-07-01 @ 16:43:33
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0