Warru' P!

Börjar med att tacka Erika, Viran o David för en trevlig kväll igåår ;)
Mest Erika faktiskt, Tack så jätte mycket underbara syster! =)
Filmen va riktigt bra faktiskt.
Förutom att eftersom jag är så jäkla smart, fattade jag allt som kommer hända i nästa film.
David "fattade" också. Efter att jag förklarat då ;) Höhö.
Plus att det va så jääkla varmt i biosalongen! Det liksom plaskade mellan min o Davids hand. Så varmt va de.
Och i slutet av filmen när allt och alla va knäpptysta började min mage kurra så David skrattade.
Men så kan de va.
Men really good, se den :) Filmen asså.

Sen körde vi hem Viran och åkte hem o sov.
Kom hem för några timmar sen.
Har hunnit bråka me Pappa och gått ut o gått.
Bra att gå när man e arg, ökar tempot en hel del :)

Nu sitter jag här lite rastlös. Tvätta snart.


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack själv. :)

Ska vi gå igen? ;)

2009-07-17 @ 13:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0