Trött

Jag har fått värmeutslag! :( Vet ni hur fult och jobbigt de e ?! Jag blir så trött. Bara för att jag skulle ta en långpromenad imorse. Ååh.
Så nu e ja röd på hela bröstet :) Ser ut som om ja lagt mig i brännässlor ungefär.
Så kliar de o svider o går inte bort :)
Roligt tycker jag.
Inte.

Har även städat mitt rum, duktiga jag. Har ont i fötterna nu me.
Städa i huset går ju rakt åt helvete. För de andra som bor här skiter ju i att plocka undan efter sig själva eftersom dom vet att det slutar med att jag gör de ändå :)
Men på detta sätt så är det alltid stökigt en timma efter att jag städat.
Vilket irriterar mig.

Jag har en dålig dag idag som ni kanske märker.
Men jag har ont och är trött o irriterad.
Hur f*n ska jag få huset städat tills David kommer?
Elvira skulle komma hem idag och hjälpa mig. Men icke. Hon sover i stan...

Åker till stan imorn runt 10 tiden för Pappa ska klippa sig och jag ska på möte halv 3. Sen ska vi storhandla.
Sen måste jag hem och städa fort som f*n och tvätta och mig.
Suck.
Vill bara lägga mig i sängen med älsklingen och kolla film nu.

Va en riktig subba, rent ut sagt, mot honom förut.. :( Han ringde o va glad och jag va bara tyken o sur o sa att jag inte ville prata nu.. När han frågade varför skrek ja bara o så sa vi att vi får prata sen.
Usch för mig.
Jag saknar honom...

Jag saknar Klara med..
Och Malin..

Nä nu måste ja sluta gnälla o grina o ha mig.
Borde duscha. Men de gååår inte.
Varför?
Gissa.
Vattnet e slut, ja.
ÄLSKAR att bo så här.
Se, nu fortsätter jag bara o gnälla :S De enda jag kan få ur mig idag tror jag, gnäll.

Skriver imorgon istället. Om jag hinner dvs...
Puss.

Kommentarer
Postat av: PernillaP

En nya uppdatering!

Jag ringde dig idag, men inget svaaar :( <3

2009-07-01 @ 22:42:13
Postat av: Elin

Förlåååt jag stog i duschen och har inga pengar till o ringa upp eller messaa :( <33

2009-07-02 @ 09:50:27
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: PernillaP

buhuuuu , en telefondejt snart då? <3

2009-07-02 @ 23:01:39
Postat av: Elin

Kan du ge dig tusan på! :) <3 ring anytime! (igen) haha.

2009-07-03 @ 08:52:51
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0