Nähäpp!

Jag som trodde att man skulle få mer kommentarer när man uppdaterade mer och la in mer bilder.
Men ack så fel ja hade..
Jaja :)

Nu har jag promenixat alldeles ensam ute i regnet. Sett en liten totto som rymt me.. (häst) ;)
Men de kunde ja inte göra nånting åt inte..
Har även bestämt att på onsdag blir det bio med älsklingen, Erika och Viran.
Eller jaaag bestämde inte. Erika kom me idén, David ville följa me, sen blev de som de blev :)

När jag kom hem började jag även blöda näsblod av någon konstig anledning. Har jag inte gjort den ja va liten.
Men jaja :)

Imorn åker jag till pojken, kommer hem sent på onsdag.
Nu ska ja snart lägga mig alldeles ensaaam i min säng och kolla film.

Vill att David ska komma hit.. :(


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha :)

Jag snarare sade till dig att ja skulle bjuda dig o viran på bio. :) Lite tvång sådär, men var inte så vrång som ja trodde.. ;)

Se till att han har me sitt presentkort när han hämtar ut sin biljett bara. :) Våra hämtar ja ut ngn dag snart så slipper vi köa massa. :)

2009-07-08 @ 11:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0