Kanske Dags Att Sluta Bry Sig..

Ibland antar jag att när man själv har det bra, när man själv är glad, mår bra och allting bara flyter på,
då glömmer man av allt annat.
Eller bara ignorerar det för att inte tänka på gammalt dåligt.
Man vill bara stanna kvar i de där lyckliga man har nu..
Frågan är om det är rätt eller fel.
Och nej jag pratar inte om mig själv nu. För en gångs skull.


Jag och Pernilla pratade om det för ett tag sen. Man visste hela tiden att när folk tar studenten och "växer upp"
så försvinner allt.
Jäkligt synd ändå.
Alla år och alla minnen och allt liksom..... Poff*. Haha ;)
Så är allt bortglömt.

Antar att jag sitter och är bitter och besviken över det bara för att jag är en av dom som det inte gick lika bra för. Hahah.
Men jaja :)
Jag är glad för det jag har. Faktiskt.

___

Jag och David har börjat prata om resor..
Förståss inte nu, han är den enda av oss som har jobb.
Men senare, när, OM jag får ;)
Ta en resa till Kroatien.. Två veckor.
Bo nära stranden.. Bara hitta på roliga saker, sola, bada, mysa, inte tänka på allt hemma, bara ha de bra.. :)
O fy svordom vad jag vill de nu.
Hade vart så jäkla bäst.

Haha får pirr i magen av bara tanken ;D Och det kommer ta år innan ngt händer, haha.


 ååååh.


ingen gör mig så glad som du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0