Heeelt Underbart

Tänk att vakna upp me denna kroppen imorn.
Sen hitta biljetter till Hawaii på köksbordet med ens namn på.
I hallen hittar man ett kuvert me massa pengar att slösa bort där borta.
Två veckor.
Åker i övermorgon.
Hade vart rätt så nice?
Mm.

__

Gårdagen bestog av största bråket med lillsyrran sen vi va små och jag bet henne i armen så hon började blöda.
Denna gången bet jag henne dock inte. Men hade allt lite lust till de.

Åkte sen till David som gjorde mig glad igen. Åkte ner till campingen och slappa lite, sen till Ellös och handlade räkor och lite så.
Åkte hem och käkade och kollade tv.
Sen en kort liten roadtrip till Henån för att hämta Veronica.
På vägen slog David vad om att vi skulle se 6 rådjur. Jag trodde 1.
Vi såg 2 och ett halvt. (Veronica såg de tredje så därav ett halvt)
Men jag såg ca. 20 nattfjärillar som jag ansåg va pluspoäng, men det tyckte inte han..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0