Gomorron Gomoooorrooon

Sovit gott? Ja me. Druckit morgon kaffe? Ja me. :)
Vaknat på rätt sida? -Ja me faktiskt!

Gårkvällen bestog av kvällpromenad, sen Harry Potter 5 me Erika. Mysmys.
Ikväll ska vi ju se Harry Potter 6. Jag, Erika, Viran o David. =)
Erika o David
har inte ens träffats än. Haha. På tiden kanske ;)

Sover hos honom inatt. Kommer hem seent.
Imorn åker jag hem och går ut o gåår hela hela dagen :) Haha.
Tvättar o städar rummet me kanske.
Eg skulle man till Baden men kom på att, ja e ju pank, justde :)
Så där sket de sig :(
Men jaja.

Jag behöver ändå gå ut o gå. Och städa. Och tvätta.
Helgen, vet jag inte vad som händer.  Antar att pojken min jobbar ändå.
Jag vill träffa Pernilla! Och Kickan! Och Malin!
Hade jag haft pengar hade jag bokat dom alla tre när dom hade tid.
Kinda miss you guys.

Nu ska jag kolla min mejl (förgäves) för att se om ngn hört av sig om jobb. (HAHA)
;)

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

kinda miss u to my darling!

2009-07-15 @ 14:00:52
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Elin

<3

2009-07-15 @ 14:02:44
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0