Fredag

Dagen började med att gå upp kvart i 8 och dricka kaffe.
Kvart över 9 kom älsklingen och hämtade mig och vi åkte till torp.
Han gick och öppnade
( för er som inte vet så har han börjat jobba på scorett )

-och jag gick till ca. 10 affärer och sökte jobb.
Gick inge vidare. Blev färdig rätt snabbt och såklart finns de inget ledigt på ett braa tag.

Pappa och Viran skulle inte hämta mig förrän halv 12 så jag va hos David och kollade på när han jobbade.
Han passar bra in där faktiskt, ser bra ut ;)

Sen kom Pappa o hämtade mig och vi åkte till stan, lämnade brev till AF, handlade, hämtade Arben
( Virans pojkvän ), käkade sen åkte hem.

Nu sitter jag här, helt slut som vanligt nu för tiden.
Helt orkeslös och på allmänt dåligt humör.
Vill va me David, jag saknar honom redan,
men när ja e sån här.
Då vill ja faktiskt inte att han ska va me mig.
Så blir nog en hemma helg...

Fast jag Vill till Flatön, svårt att förklara..
Vill faktiskt dit jätte mycket :P
Men me mitt konstiga humör nu nu de senaste,
så vågar ja inte..
Och tror de e klokt av mig att stanna hemma faktiskt.

Jäjä. Inte så mycket mer att säga för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0