världens sämsta flickvän

Haha de e ja de..
Ja o David hade en deal. Som vi sagt hela tvåå gånger.
"Vi köper inga presenter till varandra på årsdagen. Vi hittar på något istället bara myser."
Det va bestämt.

På morgonen vill han att ja ska vakna o titta på honom. Fatta inte riktigt varför o orkade inte bry mig heller just då. ;) Haha.
Sen hör ja ett litet prassel o han puttar till mig lite.
"-Hörröö! Häär"
...
"- säg inte att du ger mig något nu....!? :O"
Säger jag, romantisk som ja e.

Haha jag höll på att dö av skam alltså. Ni fattar inte.
Jag hade ju inte köpt något till honom!! :(
Först vägrade jag nästan öppna den bara för att jag skämdes så.
Men han tvingade mig.



Denna fiina klockan fick jag. Han e så j*vla underbar o ja e så dum.
Haha. Jag skäms fortfarande som en gris.
Bara att jag berättar de för folk...
Han fick en nalle nyckelring sen när vi handlade. För mina sista enkronor.
Mm, ENKRONOR.
Haha.. Fy.
Min fina, fina, fina älskling.. ♥
Jag får gottgöra honom. På något omöjligt sätt...

Kommentarer
Postat av: k

ahahahaha natura ? ;)

2009-12-10 @ 16:33:39
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Elin

lägg dig inte i ;) min familj o hans syster läser detta ;) haha

men nej de va faktiskt inte ja meeena ;D

2009-12-10 @ 16:42:29
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0