nyss hemkommen

Jäklar va de snöar! Galet. Är trött som en gnu.
Igår va ja o älsklingen min på liseberg =) Riktigt mysigt va de.
Kallt men mysigt.
Sen åkte vi o käkade sen hem o kollade på House of wax.
HATAR äckliga filmer. Döda dom.
Dock va slutet så dåligt gjort så ja va inte rädd efteråt ;)


Käkade frukost halv 3 idag. Sen slog vi massa. Jag vann. Som vanligt ;)
Sen körde han hem mig o han åkte o tränade.
Nu saknar jag honom.

Imorn blir det städa, städa, stäääda.
På lördag åker ja o David o umgås me Malin o Simon :D Äntligen!


Snart e de juul.

Kommentarer
Postat av: PernillaPP

Ja, jag saknar dig med! Happy times har vi haft liksom, två bollar i en busskur ;) hahaha. Nu är det snart fem år sedan jag fick nallen TIM! :D

Ja, erkänn. Fireflies är skönt? ;)

Jag jobbar lite på securitas nu, hjälper till och så, och hänger med och lappar bilar. hahaha.

PUSS snygging <3

2009-12-17 @ 19:37:35
URL: http://pernillapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0