ny start

Jag behöver ladda om batterierna. Känner jag.
Behöver de ibland. Känner mig som en liten plastleksak som efter ett tag inte orkar nånting o behöver nya batterier, en ny start, sen e man pigg, glad o fungerar igen.
Ska bara komma på hur man laddar denna gång.

Oj Elin. Djupt.
Haha.
Ja o mina metaforer. Men förklarar bäst så.
Åh vad jag saknar min älskling..
Men imorn eller på onsdag åker jag till honom.
På onsdag e de ett år.
Ja mitt dumhuvve har ju spenderat pengarna, så blir varken middag eller bio. Haha.
Men de gör inget.
Vi ska va hemma o kolla på film o bara mysa.
Allt jag behöver e honom iaf.


Nu sitter ja o pratar me Pernilla. Saknar henne faktiskt :P

På fredag ska ja förmodligen va barnvakt. Sen på lördag o söndag blir de julmys.
Myshelg som ja ser framemot :)


Kommentarer
Postat av: PernillaPP

Lilla jag saknar dig med :D

2009-12-07 @ 15:28:25
URL: http://pernillapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0