minisyster (som e ca. 20 cm längre mig)

Ingen ska va elak mot min lillasyster. Jag blir så butter då..
Som ni ser har vi en speciell connection, ja o min syster.
Vi förståår varandra. Vi är näära.

jag -
snart blire feeelm dejt i min säääng. tvätta fötterna först!
hon - vrf ska jag tvätta fötterna???? jag vill inte.. har snart slått mitt rekord..
jag - dööö.. om du inte tvätar bort de där gamla gröna så kommer ja klippa av ett' o maaata dig me de när du sooveeer
hon - okejdå, om du rakar dig så tvättar jag bort det, men inte det svarta!
jag - bara armhålan då.. den högra. den vänstra rör ja inte!
hon - hahahahha.. jag kommer nu :D:D varesig om du är beredd eller inte... mohahahh
hon - GLÖM INTE FÖTTERNA!!!! ja har en tång under sängen.. KOMSI! :D

Nej men allvarligt. Hon är lite som hon e, de vet vi alla. ;) Men fy shuttsingen va jag älskar henne.
Och jag kommer alltid vara hennes beskyddande storasyster som slår er på käften om ni e elaka mot henne.

Haha nä. Jag når inte ens upp till något ansikte. Om jag ska va ärlig.
Dessutom e ja inte så kaxig som ja låter heller.
Så detta fejk hot inlägg borde ja eg radera för de e så fjantigt..

Men jag gillar de som står överst.. Och vår lilla konversation från igår som står där.. Ja gillar de.
Så jag skippar att radera.. Och lägger ist in en söt bild på na ;)

Eller ja... Hon e sötare än så där.. Men ni fattar vinken :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0