kluven

Moorrn. Fasiken va törtt jag är. Runt 12 inatt smsade D o sa att han bara skulle spela lite me hans moster. Sen skulle han lägga sig o ringa.
Jag ligger vaken o väntar.
Väntade.. O vääntaadeee. gick o pissade.. Väntade..
Sen försökte jag sova ist. Orkade inte vänta mer.
Somnade.
Vaknade imorse o kollade på mobilen. Fått sms 02.30. då gick han o la sig. Haha. Jahapp.
Tur att ja inte låg o väntade tills de is ;P
(Förlåt älskling, men de e inte värt de. haha)

Idag är jag lite kluven.. Ska jag gå ut i all snön o i den jälka kylan o gå?
Eller ska ja skita it, idag?
Är det en Stör-mig-lite-på-några-personer-dag, eller är det en Äh-skit-i-dom!-dag?
Lite av båda liksom..
Pendlar fram o tillbaka.

Men det kommer nog sluta med att konfronterar dom och sen antingen löser allt, eller skiter i dom.

Sen blir det som sagt middag o lite nyårsplanering, kanske spel eller film me, hos Malin o Simon!
Jag längtar. Har inte träffat sen innan vi åkte till Madeira :S Haha. Så nuu saknar vi dom allt kan ja säga!
Sover på Flatön.
Sen imorn måste ja hem rätt tidigt. Ska julhandla me Pappi o kanske syrran.
Ska köpa gran me! :D
DÅ är det jul. När man klär granen.
.. Måste skriiva glögg på inköpningslistan.
Älskar glögg..

Jaja, nu blir det bara massa strunt här känner jag.


Jag o mina närmsta syskon. Minns denna dagen som igår ;) ♥

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0