kaffeee


Jag fick inte sova ut tills ja inte va trött längre! =(
Vaknade när Pappa gick upp. Klockan 6. Sen kunde ja inte somna om ordentligt igen.
Fy.
Aja.
Snart blir det morgonpromenix i det iskalla vädret iaf =)

Idag är det 2 december. Gud va tiden går fort!
Davids mamma frågade mig häromdan hur länge ja o David varit tillsammans nu.
"-hmm, den 9onde e de ett år.
-9nde december?!
-hmm.. jaaa..!"

Båda blev lite chockade när de orden kom ur min mun. Haha.

Så om exakt en vecka firar vi ett år. Inte illa Elin! ;) Haha.
Att jaag har kunnat hålla fast i en pojke så länge, mm ;) De ni.

Vi har ju aldrig haft en enda riktig dejt vi två.
Vi började ju me de klassiska, töntiga, fega men mysiga "se på film" dejten.
Sen blev det "ses på GG?" Haha!
Men de gick ju bra iaf.

På ettårsdagen kör vi på middag o bio, tror vi. Det gillar jag. =)
Undra vilken film vi ska se..? Hmm.
Får ta o kika på de.


alltid du.


Kommentarer
Postat av: k

varför haru tatt bort huvena din mes :O?!

2009-12-02 @ 23:05:37
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Elin

dom syntes inte ändå :P haha. tog bara bort halsarna, för den blev cooolare dåå ;)

2009-12-04 @ 10:09:59
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0