humm


Hittade denna bilden när ja sorterade bland all skit på datorn.
En "bitch bild" ? ;P Kanske mer åt fjortis hållet tillome. Hehe.
Den e tagen för ett år sen.
Sjukt hur mycket håret växt sen dess. O kilorna har plussats på, o boobsen e lite större.
Haha.
Saken är den att jag nu funderar på att färga håret mörkare igen..
Eller?...

Häromnatten drömde ja om vampyrer. IGEN. Tredje gången, och alla har handlat om typ samma.
Först "utsätts" jag för dessa varelser, o alla ja känner dör.
Jag springer runt o grinar o e livrädd, sen blir jag tagen o blir själv en vampyr.
Lite läskigt faktiskt..
Varföör drömmer jag detta?

Inatt drömde ja att jag, Pappa o Viran gick runt o letade efter äckliga missfoster.
..
De lät ju bra. Hah.
Nä men ni som sett "wrong turn" filmerna, vet vilka ja menar? ;) Sånna letade vi efter.
Eftersom att vi skulle döda dom.
Alla i hela sverige va döda eller ngt. Förutom vi.
Så vi skulle leta upp dessa puckon för att döda dom, för då skulle allt bli bra.

Men ja va så rädd om Pappa att jag lät honom inte gå in i dom läskigaste husen, utan ljög för honom o sa; "Elena o dom väntar hemma, vi ska fira jul nu!"
För att få honom att gå därifrån.
Smart flicka ja e.


Kommentarer
Postat av: PernillaPP

Usch vad jag hade gråtit om jag drömt sådana drömmar hahaha

2009-12-08 @ 15:18:00
URL: http://pernillapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0