Hujeeeda mig!

Jätte mysig kväll me Malin o Simon igår! :) Lagade god mat, spelade spel, pratade om nyår osv. :)
Tog 11  färjan hem o mös till Svärdet I Stenen ;) Tog några timmar innan vi somnande.
Vaknade vid ett idag och åkte direkt hem för att julhandla me Pappi o syrran.

Och nu e ja heelt slut. Och heelt pank. Är skyldig syrrorna över 1000 spänn nu :S :( Jävla julklappar. Hehe.
Och jävla räkningar.
Jävla nyår.
Men de får försöka fixa sig.. På bästa sätt.

Jag har fortfarande inte ätit en riktig frukost.. Har käkat klemenin o några nötter.
Snart ska ja laga kött me ris. Frukost, lunch o middag ;)
Sen ska ja ta en lång dusch, skrubba bort all brunutansol, sen lägga mig o kolla på en film ja fick av Erika idag :D Mys.
Sen tills jul ska de bara va tahandommigsjälv dagar tror ja.
Tror inte ja kan eller hinner hälsa på David innan jul. Så det blir promenixer osv.

Jag är trött!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas filmen är bra! Love u!

2009-12-20 @ 19:43:14
Postat av: Elin

ja :D tack igen, love u too!

2009-12-20 @ 20:15:26
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: kristina

va vare för film ?

2009-12-20 @ 23:48:21
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Elin

kristina - landshark tror ja den hette. den va faktiskt tyävrr en av de sämsta filmer ja sett =/ men Josh va lika snygg som alltid :)

2009-12-21 @ 10:18:19
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0