God jul

Älsklingen va nyss här. Först kommer han in med ett stor tungt paket. Från hans familj. Hmm :| Haha ;)
Sen kommer han in med ett annat stort fiint paket med rosor o grejer på :D Riktiga rosor alltså.
Som han jobbat med det ;) Det syns.
Sen går han och hämtar två påsar till. En av påsarna hade han gjort om till en julstrumpa.
Jag har pratat om att jag saknar hur de va på jul när vi va små. Med julstrumpa osv.
Vi har inte det längre nu när vi bor hos Pappa.

"Du har pratat om de, och nu ska du bannemig få en!"
En från honom och den andre va antingen från hans mamma eller familjen, jag förstog inte riktigt.
Han pratar fort. Haha.

Har jag världens finaste kille eller? ;) Världens bästa är han. ♥
Hans familj är inget man sopar under mattan heller ska jag tala om.
Men det tror jag är ngt ni har märkt ;)


Nä hörrni. Vet inte om jag hinner blogga imorgon.
Så jag säger God Jul nu, och hoppas ni alla får en jätte mysig och rolig julafton. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0