Världsbäst

Min Pappa de..

"- Veet du vaad?!
- Neeej?
- Vi ska äta fläskfilé och potatis och sås sen! Tycker jag. Kan vi de?
- Haha, jaa de kan vi gööra.
- Och du! Vi skulle ha viin till.
- Jag har vin..
- Har du vin?!
- Ja... Lite.
- Ja!"

 
Nu kan man tro att de e tvärtom, men de e de inte ;)
Nu har vi vart o handlat, köpt mat och lite godis.
Ska käka lite godis nu, sen ut o gå. Sen hem och laga mat till mig o Pappsen.
Idag har jag legat ute i solen i tre timmar.
Blev jag brun?
-Självklart inte.
Kanske borde uppsöka läkare me min dåliga pigment :S Haha.

Alla tar för givet att jag har skitbra pigment bara för att jag är halv portugis, men Icke mina vänner!
Alla andra i familjen blir bruna o fina, men inte jag inte..
Det kan iofs bero på att jag inte är bikinibruds material och därför inte badar och är så lättklädd som normalt folk ;P
Men jag övar på de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0