Syskon

Jag älskar mina syskon. Även när jag hatar dom, älskar jag dom.
Såg att Lillsyrran skrivit väldigt kort om mig i bloggen. Och hon e så söt. Igår kväll när jag in efter promenaden me David såg jag en lapp på min säng.
"Kom ner till mig sen! (om de inte e vid midnatt)" och massa hjärtan runt ;) Gud vad jag älskar henne, fina lillasyster!

Ska till den ena av storasyrrorna senare idag :) Tills på torsdag. För då åker jag till D.
Sen åker jag tillbaka till syrran efter de. Skönt o komma bort lite. Och umgås me Erika såklart. :) Mysmys.

Och på måndag ska jag kanske till den andra storyasyrran! För att barnvakta. -Ja inte Elena alltså, utan barnen. Såklart.
Ska bara se så ja e ledig då, o att pojken inte planerat in något. Vilket jag iofs inte tror ;)

O brodern min, jo där ska ja faktiskt erkänna att jag saknar honom lite!
Inte hans bråk o skrik, nä ;) Men när han e så där gulligt storebrorig. Det gillar vi. :)

O sen såklart älskar jag Pappa. Fast han inte e ett syskon eller ens pratar me mig för tillfället.
Men det kanske släpper snart. Förhoppningsvis.
Mamma älskar jag också! Haha, nu fick jag lite dåligt samvete över att jag bara skrev om syskonen ;)
Men tanken va att de skulle va fokuset i detta inlägg.
Bäst jag slutar skriva nu, jag fortsätter bara säga vilka jag tycker om annars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0