Söndag

Va ute o gick förut. Skönt. Spec när e bråk o skit hemma.
O hokus pokus kommer David den apan och skrämmer mig. I bilen såklart. Då hade han tagit en väldans omväg bara för att ha visste att ja va ute o gick o ville säga hej ;) Mm, såå gör han. Haha.

Funderar på att åka till Erika ett par dagar. Är de inte bättre hemma imorn, gör ja de.
Orkar inte va hemma när de e så här hela tiden.

Nån har tagit min tia.
Jag hade en tia här på bordet.
Den är nu borta.
Men "ingen" har tagit den..
Jag vill ha min tia.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kan få bo hos mig ute :D jag behöver ett litet breake nu och jag vill vara med dig och ha det mysigt!

2009-08-30 @ 14:45:45
Postat av: Malin

Jag vet inte vrf ordet "ute" kom med men när du läser så kan du vara vänlig att hoppa över det ordet :D

2009-08-30 @ 14:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0