Skäms..

Va alldeles nyss ute på en kvällspromenad och tänkte på låg och högstadiet av någon anledning.
Fyf*n vilken unge ja va då..
Inte konstigt att folk tyckte illa om mig och jag blev kallad bitch, bimbo osv.

Fick flashbacks från 7an, första dagen, vi alla satt i gympasalen o skulle göra ngt löjligt.
En tjej som gått i min spanska i 6an hamnade i min klass.
 På b-språket hade vi bråkat en del -fråga mig inte ens varför, för jag kommer inte ihåg.
Iaf, vi hamnade iaf i samma klass i 7an, och där i gympasalenfrågade hon bara; "Elin, har du piercat näsan?" -vilket ja hade då.
Och jag bara gav henne den kaxigaste blicken ni kan tänka er och svarade; "Nej?!"
-bara för att jag tyckte att det va en sån dum fråga, för man kunde ju faktiskt se att jag piercat näsan.
Sen kommer jag ihåg att hon nästan såg rädd ut och tänkte förmodligen "fyfan vilken bitch..." och alla runt om blev tysta och bara stirrade..

En annan gång i 7an kommer jag också ihåg en gång när vi "tjejgänget" satt ute i korridoren och en annan tjej från klassen kom ut och såg lite sur ut.
Jag; - Hur mår du?
Hon; - Bra!
Jag; - Asså? Du ser inte så bra ut.

Och jag började såklart skratta sen för att jag tyckte att jag va extremt rolig.
Ingen annan skrattade.
För det va självklart inte de minsta roligt, bara elakt.

Sånna småsaker höll ja på me förmodligen hela mellanstadietoch halva högstadiet.
Och nu mår ja dåligt över att tänka på de.. :S
Jävla ungjävel, tänker ja.
Usch.

Va tvungen att få ut mig de nu :P
Och jag hoppas innerligt att jag fortfarande inte håller på så utan att tänka på de.

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha kan inte tänka mig att du va sån;D

2009-08-06 @ 21:56:06
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: Elin

Knappt ja heller. Haha :( slutade nog me de i 8an typ.. hade nog förträngt de lite me.. inte konstigt.. :S men ja e inte sån längre Veronica, okej? ;) haha. de e Nuuu som räknas (A)

2009-08-07 @ 09:45:49
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0