Inte okej..

En utav grejerna med mig som jag inte förstår.. En annan grej utav mig som stör mig..
okej, nu kommer de handla om David...-igen. men let's face it. 80% av min tid e me honom. de andra 20% tänker ja på honom eller så pratar ja me honom..

Aaanywaay.
När jag inte är med honom, som nu, ja e hemma o ska va de tills torsdag. De e rätt länge faktiskt.
Men iaf, när ja e hemma o bara smsar o pratar me honom i telefonen, kan jag störa mig på allt han gör o säger :S
Och jag förstår inte varför!
Jag blir irriterad så jäkla lätt. Tycker att han säger helt fel saker, han skriver jätte fel saker.
Och när jag försöker prata med honom förstår han ju inte va felet e me mig så han börjar skratta.
När han skrattar rinner bägaren över och jag blir så frustrerad att de blir bråk. -Från min sida.

Jag förstår verkligen inte varför jag blir sån. Varför det är sån skillnad från när vi är med varandra, för då är allt så perfekt.
Jag hatar det. Men kan inte hjälpa de.
Jag kan sitta en hel dag, utan att vi pratat, och sakna honom. Sen när han ringer så blir jag "irriterad" eller hur ja ska förklara de och vill knappt prata längre.. :S
Störd är vad jag är. Och jag tycker synd om honom.

Den andra grejen (en av 1000) -är att jag vill ha bilder på oss två. Klart jag vill det.
Men alltid när han försöker ta bilder så vill jag inte. Och när han väl får mig på bild tvingas han ofta radera dom.
Men sån har jag vart ett bra tag.
Jag vill ha bilder, men hatar när folk ska ta kort på mig. HATAR.
"Hur kan du ta så många bilder på dig själv då?" Kan man ju undra.
Men det är en annan sak.
Dom ser bara jag. Det kontrollerar Jag. Liksom.
Och då e de okej.
Men det är jäkla synd för vi har ingen som helst bra bild på oss. :/

Ibland e hela jag ett litet helvete.. ;)

Men time to work on it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0