Hallii Hallå

Hoppas allt e kanon bra me er!
Själv e ja på bra humör, trots skoskav o att ja nyss fick en påminnelse på en räkning på 2 210 spänn.
(men de löser sig)
Har vart hemma ca. en timme, och om exakt ännu en timme åker jag igen o e borta två dygn.

Igår va ja hos syrran i Uddevalla. Mkt trevligt. Såg Twilight för första gången.
Och jag antar ni förstår vad jag tänker säga.. ;)
- Grymt bra! Mycket bättre än va ja trodde. Och jag tar tillbaka alla mina kommentarer om "löjliga vampyr filmer".
Så om ni inte sett de, se den.

Annars?
Jo, lillsyrran har fått jobb....... Utan att lyfta på ett finger. Hennes pojkväns syrra skaffade de åt henne.
Avundsjuk? Ja.
Men världen e inte rättvis ;) De vet vi nog alla vid detta laget.
-varför säger man laget? O inte "läget"? eller säger man läget? varför säger ja isf "laget" då?..

Appropå rättvisa. Och gnäll.
Varför i hela fridens namn blir man fulare när man får pojkvän? Haha.
Kollade igenom bilder, och jag visste ju redan att ja va smalare o så förr. Men, passade ja bättre i ljust hår?
Jag kan inte bestämma mig.
Hälften säger "färga de ljust igen!" andra hälften säger "Nej, du ska va mörk. Du såg yngre ut i ljust"


Men det är så jääkla tråkigt att bara va brunett när ja inte ens har en frisyr.
Det är bara mörkt, och hänger där... Haha.

En annan grej ja tänkt på.. Fy va kul de hade vart att jobba som barnflicka!
Tror ja...
För att byta samtalsämne..

För att byta igen. Vet ni va ja fick höra igår?
Att ja va smart. De ni.
Haha inte ofta ja får höra sånt inte ;) Och de va David av alla människor som sa de!
Annars e de mest "Du e löjlig, du e konstig" som kommer ur hans mun ;)
Men inte igår. Nej. Igår va ja smaaart ;) Och jag gillar de.

Det handlar om EQ.. Mitt IQ måste vara vääldigt lågt. Haha, jag vågar inte ens testa de ;)
Aja.

På Lördag kommer syrran me hennes familj! Och på söndag åker jag me dom till Älvängen för att sedan barnvakta på måndag. Kommer hem tisdag.
Mycket sova borta nu.. Men de gör inte så mycket. Skönt att ha något att göra :)

Fick höra för en stund sen att jag har en mycket trogen läsare, Like the sound of that ;)
Haha.
Nä, men när jag tänker på de är de faktiskt skitkul att folk läser :)
För jag har ju ingen mode blogg eller en speciellt intressant läsning så.
Utan detta e ju mest som en personlig "dagbok" liksom.
Så de e skitkul verkligen! :)

Nu ska ja dra mig.
Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hmm.. Har viran fått jobb? Vad för ngt? :O

Jag tycker du var fint i blondare, men det är nog finare nu iaf.. Slingor bara då?

2009-08-13 @ 19:39:51
Postat av: Elin

På badhuset tydligen :P

mm, men de e så jobbigt me utväxt :P

2009-08-14 @ 14:34:40
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0