Bra Helg

Ännu en bra helg. Två i rad, inte illa ;) -Utan fest o liknande, vill jag tillägga.
Idag va man ju som sagt i Trollhättan. Jag, Erika o Pappa. Dock bara jag o Erika som gick in.
Hittade faktiskt en del saker, men pengarna räckte såklart inte till.
Men titta häär...
Dock är dom mörkare i verkligheten.

.. Så bra jag fyndade ;) Kolla priset. -plus att de va "ta 3 betala för 2" o Erika köpte ett par me, så vi delade på rean så de kostade 49 spänn ;)
Samt ett par vita låga skor för 250 =)
Najs najs.
Sen hittade ja en vit sommarklänning me. Och en jääätte fin bronz/brun/guldig klänning på H&M som jag Måste ha. -Måste.
Och en kofta.
Och sen massa annat småkrafs man såg o ville ha. ;)
Men men, är glad ändå.

      

 Sen såg jag en mindre glad padda.. -den första bilden..

Kommentarer
Postat av: sara

haha paddan va ju klockren ;D

2009-08-09 @ 19:48:05
URL: http://rarefashion.blogg.se/
Postat av: Erika

Skorna är fortf jättesöta! :)

2009-08-09 @ 22:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0