Okej, Nu Kör Vi.

Gillar ni inte långa blogginlägg så e de ingen idé att ni fortsätter läsa.


I lördags åkte vi till gbg och sa grattis till Danne som fyllde år. Träjvligt trävjligt!
Senare på kvällen kom darlingen min och hämtade mig, så kollade vi på tv o mös. Gullade med de små valparna också..
Vaknade efter ett på söndan.. Jag kommer faktiskt inte ihåg va vi gjorde då.. Konstigt.. :/ Faktiskt..
På måndagen spelade David och Robin match så jag och Pamela åkte och kollade på den. :) 1-0  blev de serrni.
Efter de satt vi och grejade lite med CV och så.

I Tisdags va de AF för oss båda. Han i Stenungsund och jag i UA. Gick snabbt och rätt "bra". Efter de åkte jag och Pamela till Göksäter och kollade lite.. Sen kom Däjvid och vi två gick och fikade sen åkte hem.
Sen blev vi rastlösa och ville inte bara sitta inne hela dagen.. Så vi tog en tripp till Henån och handlade lite sen åkte vi vidare till Dragsmark..
Det va som sagt inte så mega kul. Men jäjä. Vi åkte hem igen, mös med film, godis och nötter.

Onsdags va bäst.
Sov till över ett igen, käkade frukost sen åkte till Rossö som bara en impuls grej. Hur mysigt som helst va de, plus att de va så fint väder.
Jag visade vart jag ramlade ner i brännässlorna när ja va liten , den gamla kiosken där vi brukade åka varenda dag typ, sen parkerade vi nere vi havet och gick runt lite. Kollade på grunden till huset.
Vi stog faktiskt i själva "huset" och jag visade hur allt sett ut innan det brändes ner.

Sen visade jag vårt suuuperhemliga kottställe. Där vi satt och kastade kottar på bilarna som körde förbi.
Sen åkte vi "tjursvängen" eller "Tjurvägen" eller va vi kallade den.

Efter det visade David en väg där han o hans pappa brukade åka när han va liten..
(lite av en nostalgi dag kan man säga..)
Sen åkte vi till Mammas, Mormors och Morfars grav och kollade lite..
Sen kollade vi in  ännu en väg där David vurpat  med moppen o grejer, hehe ;)

Efter en heldag ute i vackra bushen åkte vi till Henån och satte oss utanför Brogrillen och käkade glass och mös i solen.
Sen tränade D och jag väntade i bilen.

Nu hade de blivit kväll och vi åkte hem och käkade. Hade planer på att sätta oss nere vid havet och kolla när solen går ner, så där romaantiskt ni  vet ;)
Men vi orkade inte :) Haha.
Kollade på gamla kort i deras fotoalbum istället. Sen mös framför en film.

När vi tillslut la oss för att sova blev de inte mycke sömn.
Båda va övertrötta och låg istället och asgarvade samtidigt som vi inte ville väcka resten av huset så vi försökte få tyst på varandra och slogs lite och höll på. Tillslut somnade vi.

Imorse gick jag upp kvart i sju och gjorde mig iordning, sen drog upp (bokstavligen!) David ur sängen, tvingade (bokstavligen) i honom lite fil o kaffe sen åkte vi in till Uddevalla.
Jag hade tid på ungomsmottagningen för att byta p-piller.
Men icke fick jag som ja ville! Nänä. Jag får fortsätta med dessa helvetespiller som gör att jag mår illa, blir fet och som jag svimmar av. Kul.
Jaja.

När vi ändå va i UA så tog vi en sväng om Af. Han ska byta till uddevalla istället så han kan va nära mig.... :)
På riktigt faktiskt ;) Höhö.
Men dom ville inte prata med oss förrän klockan 10. Klockan va 9.
Så vi lekte lite med datorerna som fanns där ist.
Det enda man kunde göra va ju o kolla jobb. Och Tadaaa! Vi behöver ju jobb!
Men inget som va intressant eller passade. Så vi orkade inte vänta till 10.
Så han körde hem mig istället..

Nu sitter jag här efter att ha handlat med Pappsen. har även vart ute o gått två gånger, men ska ut nu en sista gång :) Shöönt. Alla andra e ju ute o festar o har sig så ja har ändå inget annat för mig :)
Viran har Arbetito hemma här me ;) Så ska laga mat åt de små barnen sen.

Nu har jag ont i händerna som jag skrivit här. Men trevligt om ni läst alltihop. Haha.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag läste allt :D Woohoo ;) Mysiga dagar du haft ^^ Love uu <33

2009-05-01 @ 13:12:18
Postat av: Elin

Malin - JAG SAKNAR DIG unga dam! Måste ses snart! Love you! <3

2009-05-01 @ 14:06:52
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0