Jaa Jag Säger Då De..

Igår åkte jag till syrran! =) Mycket trevligt må jag säga.. Vi käkade god sallad sen massa nötter till efterrätt. Kollade på bra filmer och pratade.
Vi kom även in på ett samtal om trekanter. (fråga mig inte varför) men då satte jag en banan i halsen och där blev de stopp.
Hahah ;)

Idag är prima ballerina väder, härligt! Dock får jag inte gå ut för pappa. Låter fortfarande som en nerknarkad kråka och han tror att jag ska få lunginflamation. ;)
Har även rotat fram mina elgitarrer från garderoben och ska nu försöka sälja dom. Behöver varenda litet öre jag kan få nu.


Lite senare ska jag städa. Mm, roligt. ;) Tvätta ska jag göra också. Så gör man iaf liite nytta.
Saknar lillsyrran med, fråga mig inte varför.
Älsklingen kommer hem idag med. Ska bli så kul att äntligen få träffa honom imorgon. Kommer inte ihåg hur han ser ut :| Haha!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha.

Det var nog bara för att du bara är 19 du satte bananen i halsen.. ;) Och förresten var det Hannas fel vi prata trekanter, hon som började! =)

Hade massa trevligt med, det får vi göra om snart.

Love u!

2009-04-04 @ 17:18:54
URL: http://dulcinean.blogspot.com/
Postat av: Elin

Erika - hahah ;) jaa, bara barnet! ja jäfflar ja, så vare ;) fyy henne.

ja tycker ja me :D Love u too!

2009-04-04 @ 18:05:10
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0