"Iiiinte Kuuul.."

Har rubriken på huvet hela tiden.. David o ja som sitter o säger så jämt av någon anledning så nu vill de inte  lämna gökboet så att säga! :)
Okej!
Lördag då va, Elena, Danne o ungarna kom hit :) Träffade de dock inte så länge för sen kom "Däaviid" (Pappas översättning) och hämtade mig o syrran.
Vi släppte av Viran vid herrestad sen åkte vi och hämtade bio biljetterna. Sen gick vi strandpromenaden i solnedgången :)
"Ååh va klyschigt o fjantigt!" kanske ni tänker nu. "Håll käften singelfjantar!" kanske jag tänker då.. ;) Kanske..
Mysigt va de iaf..

Sen gick vi vilse!
Haha den ni! Inte ofta man går vilse på strandpromenaden ! ;)
Men de va faktiskt lite upp i skogen typ... O Davids fel va de me... ;) Hehehe. Men de va roligt de me!
Sen blev klockan lagom och vi åkte tillbaka till bion.
Fyf*n va filmen va grym! Jag säger bara de, se Fast and Furious, allihopa. Ojojoj. Mycket bra, mycket braaa.

Efter denna grymma film åkte vi hem o sov.

Söndags, käkade frukost sen åkte vi till Henån och kollade när henån och Hogstorp spelade. Egentligen skulle min bror va me o spela, men icke. Lite tråkigt så faktiskt..
Och oj vad jag frös. Titanic känsla! Så jag satt o gnällde en timma ungefär. Skrek nog til några gånger med.
Men de va mest för att skämma ut David :) Tillslut tröttnade de som satt på min vänster sida me. Inte bara David, som satt på min höger.
Tomen o hans flickvän (o någon annan ja inte vet namnet på) fixade fram en jacka och la i mitt knä! :D
Snällt tycker ja. Rädda en ung dam i fara bara så där. Så jag blev tyst iaf :)

Efter matchen åkte vi hem. Sen kommer jag inte riktigt ihåg va vi gjorde, haha.
Låg nog och kollade på tv sen sov. Eller något..

Måndags då? Upp o käkade frukost där me. Sen åkte David för samling på fotbollen. Medans jag satt i en halvtimme o försökte få igång hans dator.
Tillslut gav jag upp.
Antar att det hade gått bättre om jag satt i sladden.. Men de fick ja inte reda på förrän han kom hem.
Jaja, iaf...
Jag och Gåke åkte och kollade på pojkarna Gunnarssons match. 1-1 blev de.
David fick gult kort.. Och de enda man hörde från honom va "jääävla domarjäääveeel.." och liknande..
Mm.. My maaan... Heh.
;)

Sen körde han hem mig och satt hela kvällen och försökte komma på va ja e bra på o skriva ner i CVn.
Kom inte på något.. Haha. Men så kan de gå!

Men nuuu, loppor små.. Ska jag ta en lång promenix!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0