I Väntan..

Tror jag är lite på bättrningsvägen. Kan sitta idag med och har inte tagit ngn alvedon. Gör dock svin ont i nacken som jag inte kan vrida, och huvvet dunkar på för fullt. Kan heller inte svälja ordentligt. Haha.
Men jag kan sitta iaf! :D

Nu har vi även planer för påsk! Som ni kanske har förstått är jag inte lika "partyparty" längre. Tycker faktiskt de inte e så kul, osv. Plus att jag aldrig har pengar till de.
Men på påskafton ska jag och pojken först gå någon påskpromenad på flatön ;) Mysigt.
Senare på kvällen åker vi till Malin och umgås med henne o Simon :D Lagar mat och hyr en film eller ngt.
Trevligt trevligt.

Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska Daviiid vara med i idol? :O Eller vadå? haha ;)



// Malin

2009-04-01 @ 12:42:51
Postat av: Elin

haha detta är en hemlis som ja inte talar om än ;) men njäää, david ska itne riiktigt vara me i idol ;) hahaha

2009-04-01 @ 13:02:24
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0