Home Again

Nu är jag hemma igen och jag kan inte påstå att jag har roligt. Är fruuktansvärt godis sugen me! Fattar ni hur jobbigt de e att ha sockerbörbud och alla andra har käkat massa godis konstant i dagar i sträck nu?!
De e faktiskt jobbigt ;)
Men jag har haft väldigt mysigt me pojken min hos hans underbara familj ett par dagar nu :)

Igår va de ju påskafton och vi gick upp tidigt och gick en tipspromenad me massa folk på Flatön. Mysigt!
Senare på kvällen åkte vi hem till Malin och Simon och vi hade väldigt trevligt :) Tack hörrni!
Jag o Malin lagade mat medans pojkarna lekte tekniska men satt och kollade på klick på Youtube ;)
Sen kollade vi på 7 pounds. Grym film!
David o Malin kunde inte se allvaret i filmen utan började asgarva när hemska scener kom osv men ;) Haha. Söta e dom.
Efter filmen spelade vi spel. Tjejerna mot killarna. Dom vann. Av någon konstig anledning.
Runt ett tiden eller liknande åkte jag o älsk hem. Men myysig dag :)

Annars troor ja inte att ja har ngt mer nytt..
Ska till Arbetsförmedlingen på tisdag.. :|

Senare ikväll ska jag ta en låång dusch sen lägga mig o kolla film. O sova!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha men hon snubblade ju och sen så gjorde han ju en rolig min :D haha



Det var trevligt, får vi göra om tycker jag :)



Love u <33

2009-04-12 @ 20:14:19
Postat av: Elin

HAHAHA de va inte roligt!! :D

jaa de tycker både ja o david me ! :)

ÄLSKAR DIG <3

2009-04-12 @ 20:17:37
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0