7 Pounds

Vi såg ju denna grymma film.
Har ni inte sett filmen men ska göra de, fortsätt inte läsa. ;)



Iaf, i en av scenerna så svimmar en kvinna för att hon har ett hjärtproblem (och ska dööö). Hon faller rakt ner och slår i ansiktet i marken. Svin hårt. (det är alltså hemskt..)
Då börjar Malin o David asgarva.. (Fyy..)
Vid en annan scen drömmer huvudrollen om hur när hans fru dör i en bilolycka. (En hemsk bilolycka. En hemsk dröm..)
Så han ser lite... Besvärad/väldigt ledsen ut i sömnen.. Liksom.. :P (inte konstigt..?)
Då asgarvar dom igen! ;O

Postat av: Malin
Haha men hon snubblade ju och sen så gjorde han ju en rolig min :D haha
Det var trevligt, får vi göra om tycker jag :) Love u <33

Haha, de va hennes kommentar till de hela. Söta skit unge! ;D <3

Kommentarer
Postat av: Malin

hhahaha jag skrattade när jag läste hahah ^^ Men jag kunde inte låta bli ;) haha

2009-04-12 @ 20:33:37
Postat av: Elin

Hahaha pure evil! ;D

2009-04-12 @ 20:37:29
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0